sábado, 30 de abril de 2011

Agradecimento♥/Thanks♥

Hello
I thank all Americans who came into my blog. I've always wanted to go to the USA, and is an honor to know that you have seen and how I write what I like.
I would warn you that my English is very limited ... so, put everything in Google translator and gave in giving, so I'm putting both in Portuguese and in English to all my friends can understand and annoy me ...
Thanks, kisses bjs


Olá
Agradeço a todos os norte americanos que entraram no meu blog. Sempre quiz ir para os USA, e é uma honra saber que vocês tenham visto como escrevo e do que gosto.
Gostaria de avisar que meu inglês é extremamente limitado...então, coloquei tudo no Google tradutor e deu no que deu, por isso, eu estou colocando tanto em português quanto em inglês, para todos entenderem e meus amigos poderem me irritar...
Valeu, kisses bjs


Nenhum comentário:

Postar um comentário

Flying Angel Heart